نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع سه شنبه، 20 آبان 1399
ساعت 09:00

انتشار تریلر لانچ Marvel’s Spider-Man: Miles Morales

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ سونی و اینسامنیاک، در فاصله دو روز مانده تا انتشار بازی Marvel’s Spider-Man: Miles Morales تریلر لانچ این عنوان را منتشر کردند.

طرفداران دنیای داستانی مرد عنکبوتی یا اسپایدر من، در سال 2018 تجربه جذابی را از بازی Marvel’s Spider-Man استودیو اینسامنیاک داشتند و از طریق شخصیت شناخته شده و محبوب پیتر پارکر، در دنیای جهان باز نیویورک به تنیدن تار و تاب خوردن بین ساختمان‌ها مشغول شدند. دو سال پس از عرضه آن بازی، اینسامنیاک حالا داستان دیگری را، این بار از طریق دیگر اسپایدرمن این دنیای داستانی یعنی مایلز مورالس روایت خواهد کرد و قرار است با استفاده از فرمول‌های موفق بازی سال 2018، طرفداران را یک بار دیگر وارد نقشه جهان‌باز نیویورک کند. Marvel’s Spider-Man: Miles Morales، یکی از عناوین روز لانچ PS5 نیز هست و در فاصله دو روز تا عرضه، حالا تریلر لانچ بازی هم منتشر شده است. شما در ادامه این تریلر را مشاهده می‌کنید.

 

همان طور که در تریلر دیده می‌شود، مایلز مورالس حالا به عنوان اسپایدرمن جدید نقش آفرینی می‌کند و تمرکز داستان روی او، و دیگر موضوعات نیویورک در این بازه زمانی است. در این خط داستانی حالا طرف‌های درگیر جدیدی از جمله کمپانی Roxxon و Tinkerer’s army نیز وارد شدند و در بین همه درگیری‌های پیش رو، مورالس باید هویت خودش را به عنوان یک اسپایدرمن متمایز تثبیت کند.

بازی Marvel’s Spider-Man: Miles Morales در روز 12 نوامبر (22 آبان) و همزمان با روز لانچ PlayStation 5، برای این پلتفرم و همچنین PS4 منتشر می‌شود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.