نویسنده: میلاد شجری سه شنبه، 20 شهریور 1397
ساعت 09:30

تریلر نهایی بازی Shadow of the Tomb Raider منتشر شد

0 از 5

شرکت اسکوئر انیکس ساعاتی پیش تریلر نهایی بازی Shadow of the Tomb Raider را در کنار تریلر کنترلر حساس به چشم آن منتشر کرد.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ شرکت اسکوئر انیکس (Square Enix) و استودیو توسعه دهنده ایداس مونترال (Eidos Montréal) دو تریلر جدید از بازی موردانتظار Shadow of the Tomb Raider منتشر کردند. اولین تریلری که قرار است مشاهده کنیم، تریلر نهایی بازی یا همان Lunch Trailer است که در فاصله چند روز مانده به عرضه جهانی بازی، انتشار آن منطقی بنظر می‌رسد. در این تریلر ما شاهد چشم اندازی از داستان بازی و محیط‌های زیبایی که لارا در طول ماجراجویی خود سر خواهد زد، هستیم. تریلر دوم اما خاص‌تر بنظر می‌رسد و نشان می‌دهد که چگونه اعضای تیم توسعه دهنده به صورت یکپارچه توانسته‌اند که پشتیبانی از کنترلر حساس به چشم Tobii را به بازی اضافه کنند. در ادامه شما می‌توانید این دو تریلر را مشاهده کرده و نظرات خود را درباره آن با دیگران به اشتراک بگذارید:

 
 
 
 

بازی Shadow of the Tomb Raider ختم کلامی برای ریبوت سه گانه فرانچایز Tomb Raider شرکت اسکوئر انیکس خواهد بود. این بازی داستان تاریکترین بازه زمانی از سیر تکاملی شخصیت لارا کرافت را بیان می‌کند. کشمکش درونی لارا در این بازی، او را در حل کردن مشکلاتی که اصلا نباید به سمتشان برود، رهبری خواهد کرد؛ همین امر نیز او را به نوعی یک شخصیت شرور برای داستان خودش تبدیل می‌کند. در این میان اما وقتی به پایان داستان نزدیک می‌شویم، لارا لحظه معینی را تجربه خواهد کرد که او را تبدیل به یک افسانه می‌کند.

این عنوان بر خلاف لحن تاریکی که دارد اما دارای شباهت‌های زیادی نیز با بازی Tomb Raider در سال ۲۰۱۳ و بازی Rise of the Tomb Raider در سال ۲۰۱۵ است. شما در این عنوان، لحظات مشابه‌ای با دو نسخه قبلی بازی در بالا رفتن و تیراندازی در کنار مجازات‌های وحشیانه‌ای که لارا باید تحمل کند، از آتش‌های سوزان گرفته تا سونامی‌های ویران کننده، مشاهده خواهید کرد.

بازی Shadow of the Tomb Raider بر خلاف نسخه‌های گذشته که توسط استودیو کریستال داینامیکس توسعه یافتند، توسط استودیو ایداس مونترال ساخته شده و قرار است در تاریخ ۲۳ شهریورماه ۹۷ (۱۴ سپتامبر ۲۰۱۸) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی در دسترس قرار گیرد. شایان به ذکر است که بازی در چهار نسخه مختلف عرضه خواهد شد که هر کدام محتویات ویژه و به خصوصی را ارائه می‌دهند. برای مشاهده تریلر‌های بیشتر از بازی، شما می‌توانید تریلر مخصوص کنسول ایکس‌باکس وان ایکس بازی و تریلر حالت Photo Mode آن را مشاهده نمایید.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.