نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع چهارشنبه، 30 آبان 1397
ساعت 17:00

بتای Dreams همچنان در همین سال ۲۰۱۸ خواهد بود

0 از 5

بنا به بیانیه اخیر Media Molecule، این استودیو هنوز هم روی برگزاری دوره بتای بازی Dreams در سال ۲۰۱۸ مصمم است.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ Media Molecule و سونی اخیرا اعلام کردند که همچنان انتظار می‌رود بتای بازی موردانتظار Dreams در همین سال ۲۰۱۸ شروع شود. این در ادامه صحبت‌های ماه گذشته Alex Evans هم هست که گفته بود بتای این بازی، تا انتهای سال ۲۰۱۸ شروع می‌شود. در این رابطه، سونی سال گذشته میلادی بود که پس از مدت‌ها انتظار و تاخیرهای پیاپی برای این بازی، اعلام کرد که قرار است یک دوره بتای آزمایشی در سال ۲۰۱۸ برگزار کنند. به این ترتیب و با در نظر گرفتن اینکه سال ۲۰۱۸ هم به سرعت به روزهای پایانی نزدیک می‌شود، بسیاری معتقد بودند که این میزان تاخیر به معنی این است که بازی هنوز هم از شرایط عرضه فاصله دارد.

بدون در نظر گرفتن این داده‌ها، Media Molecule در بیانیه‌ای گفته که حتی حالا هم روی صحبت‌های قبلی‌شان مصمم هستند و قرار است دوره بتای این بازی همچنان در همین سال ۲۰۱۸ برگزار شود. با در نظر گرفتن این صحبت، مدیا مولکول احتمالا همچنان گزارش‌های اخیر و تاریخ عرضه بازی برای سال ۲۰۱۹ را هم تایید می‌کند. این استودیو که خبر را در قالب پست توییتری در حساب رسمی خود منتشر کرده، یک نظرسنجی هم ایجاد کرده تا خوانندگان بتوانند به نوع مراحلی که قصد دارند در این بازی خلق کنند رای بدهند. شما در ادامه این بیانیه را مطالعه می‌کنید:

Kareem Ettouney (کارگردان هنری ما) در روز ۲۸ نوامبر (۷ آذر) به استودیو بر می‌گردد تا یک دوره دیگر از دنیاسازی و خلق جهانی که توسط شما قابل تعامل باشد را در جریان بتای Dreams در PS4 که در ادامه همین سال شروع می‌شود را دنبال کند. اطلاعات بیشتر را در اینجا بخوانید.

گفتنی است که هنوز تقریبا ۴۰ روز تا پایان سال ۲۰۱۸ زمان باقی مانده، تا درنهایت دوره بتایی که طبق وعده سال گذشته قرار بود در سال ۲۰۱۸ شروع شود، بالاخره اجرایی شود. بازی Dreams که اولین بار در سال ۲۰۱۳ رونمایی شده بود، پس از مدت‌ها انتظار و البته اگر همه چیز طبق برنامه پیش برود، سرانجام در سال ۲۰۱۹ و به شکل انحصاری برای پلتفرم پلی‌استیشن 4 عرضه خواهد شد.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.