نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع سه شنبه، 27 آذر 1397
ساعت 15:00

رویداد استریم زنده بازی Dreams نزدیک است

0 از 5

Media Molecule امشب یک رویداد استریمی و پخش زنده ویژه برای بازی Dreams برگزار می‌کند.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ استودیو مدیا مولکول، به تازگی اعلام کرده که یک رویداد استریمی برای پخش نمایش‌های تازه از بازی Dreams برگزار خواهد کرد. این استودیو که البته مدتی پیش هم اعلام کرده بود همچنان به وعده قبلی خودش پایبند است، و دوره بتای آزمایشی بازی را در همین سال ۲۰۱۸ برگزار می‌کند؛ با در نظر گرفتن اینکه کم‌تر از دو هفته تا پایان سال ۲۰۱۸ فاصله باقی مانده، باید گفت که زمان به سرعت برای آن‌ها درحال سپری شدن است و این اطلاعیه تازه، حتما باید با زمان برگزاری دوره بتا نیز ارتباط داشته باشد.

با در نظر گرفتن اطلاعیه‌هایی که تاکنون منتشر شده، طرفداران همچنان امیدوار هستند که بتوانند با شرکت در دوره بتا، از نزدیک این تجربه سندباکسی و جاه طلبانه Media Molecule را تجربه کنند. تا آن زمان، استودیو قصد دارد در ادامه همین امروز یک رویداد استریمی برگزار کرده، و در طی آن نمایش‌های تازه‌ای را از بازی Dreams پخش کند. گفتنی است که این رویداد قرار است امروز ۱۸ دسامبر (۲۷ آذر) ساعت ۵ بعد از ظهر به وقت گرینویچ / ۸:۳۰ شب به وقت ایران پخش شود. از بسیاری جهات، به نظر می‌رسد که این یک رویداد بسیار مهم باشد؛ استودیو در این رویداد، به احتمال بسیار زیاد تاریخ برگزاری دوره بتای بازی را فاش می‌کند، گیم‌پلی و نمایش‌های تازه در پیش است و حتی امکان مشخص شدن تاریخ انتشار رسمی و دقیق بازی نیز کاملا محتمل است.

Media Molecule کار روی بازی «دریمز» را چند سالی هست که شروع کرده و از زمان معرفی بازی نیز سال‌ها می‌گذرد. با در نظر گرفتن این میزان از طولانی شدن روند ساخت بازی، انتظارات نیز از آن بالا رفته و باید دید که این تجربه کاملا سندباکسی آن‌ها با چه بازخوردهایی مواجه می‌شود. بازی Dreams که اولین بار در سال ۲۰۱۳ رونمایی شده بود، پس از مدت‌ها انتظار و البته اگر همه چیز طبق برنامه پیش برود، سرانجام در سال ۲۰۱۹ و به شکل انحصاری برای پلتفرم پلی‌استیشن 4 عرضه خواهد شد.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.