نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع یکشنبه، 16 ارديبهشت 1397
ساعت 08:00

سونی و نینتندو غرفه های بزرگی در E3 2018 دارند

5 از 5

با نزدیک‌تر شدن به زمان شروع رویداد بزرگ E3 2018، نقشه غرفه‌های ناشران در مرکز همایش‌های لوس آنجلس مشخص شده است.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ حالا فقط کمی بیش از یک ماه تا آغاز بزرگ‌ترین رویداد گیمینگ جهان زمان باقی مانده، و اتحادیه سرگرمی‌های نرم‌افزاری (ESA) نقشه غرفه‌های ناشران در محل اصلی برگزاری رویداد را مشخص کرده است. این نقشه‌ها، که توسط Resetera فراهم شده نشان می‌دهد که ناشران و توسعه‌دهندگان بازی، در چه سالن‌ها و با چه فضای غرفه‌هایی در رویداد E3 2018 شرکت دارند. براساس ابعاد این غرفه‌ها، می‌توان انتظار کنفرانس‌ها و نمایش‌های بزرگی را از جانب ناشرین بزرگی همچون سونی، نینتندو، بتزدا، یوبی‌سافت، اکتیویژن و اسکوئر انیکس داشت. شما در ادامه می‌توانید نقشه تصاویر سالن‌های غربی، جنوبی و درنهایت محل اجتماعات را مشاهده کنید.

Los Angeles Convention Center booths

بر همین اساس دو ناشر و پلتفرم‌دار ژاپنی سونی و نینتندو، بزرگ‌ترین غرفه‌ها را در سالن غربی مرکز همایش‌های لوس آنجلس در اختیار خواهند داشت. سالن غربی همچنین محل اصلی غرفه‌های رسانه‌های بزرگ این صنعت نیز هست. در این نقشه‌ها، سالن جنوبی نیز شاهد غرفه‌های بزرگ تعدادی از ناشران همچون بتزدا، باندای نامکو، اسکوئر انیکس، یوبی‌سافت و کپ‌کام است. تعدادی ناشر دیگر از جمله Take-two و اپیک گیمز نیز غرفه‌هایی در همین سالن خواهند داشت.

targetfloorefslx 2

اکتیویژن و کونامی نیز مطرح‌ترین ناشرانی هستند که غرفه‌های خود را در محل اجتماعات این مرکز مستقر خواهند کرد.

Los Angeles Convention Center booths 3

اگر شما نیز از دیده نشدن نام مایکروسافت در این نقشه‌ها، به عنوان یکی از ناشران و پلتفرم‌داران بزرگ صنعت گیم متعجب هستید، باید گفت که این شرکت طبق اعلام قبلی، قرار است برای اولین بار از محلی دیگر به عنوان کانون برنامه‌های خودش استفاده کند. پیش از این، در بازی‌مگ خواندید که امسال مایکروسافت برنامه‌های ویژه‌ای برای رویداد E3 دارد و قرار است کنفرانس خودشان را کمی زودتر از دوره برگزاری سنتی رویداد E3 و در محل متفاوتی، یعنی در سالن تئاتر مایکروسافت که در نزدیکی مرکز E3 نیز هست برگزار کنند. گفتنی است با در نظر گرفتن این تصمیم، مایکروسافت که پیش از این خبر معرفی چند بازی جدید داده بود نیز همچون دو پلتفرم‌دار دیگر، صاحب محل بسیار بزرگی برای ارائه برنامه‌هایش خواهد بود. البته در این بین، مایکروسافت حضور محدودی نیز در مرکز همایش‌های اصلی E3 در سالن جنوبی نیز خواهد داشت که این حضور، مختص برنامه Mixer و لایواستریم‌های اختصاصی آن‌ها از از نمایشگاه خواهد بود.

رویداد E3 2018 قرار است بین ۱۲ تا ۱۴ ژوئن (۲۲ تا ۲۴ خرداد) در مرکز همایش‌های لوس آنجلس برگزار شود. همچنین طبق جدیدترین خبرها، قرار است کنفرانس مایکروسافت نیز یک روز زودتر از شروع کار رسمی نمایشگاه E3 2018، یعنی در روز یکشنبه ۲۱ خرداد و در ساعت ۰۰:۳۰ بامداد به وقت ایران شروع شود.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.