نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع شنبه، 15 دی 1397
ساعت 15:00

انتشار ۱۵ دقیقه گیم‌پلی ویدیو تازه از بازی Anthem

0 از 5

بایوور و EA به تازگی ۱۵ دقیقه گیم‌پلی جدید از یکی از مراحل اولیه بازی Anthem را منتشر کرده‌اند.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ کمپانی BioWare به تازگی گیم‌پلی ویدیو تازه‌ای از بازی Anthem را به اشتراک گذاشته که در آن یکی از مراحل اولیه این بازی مورد تجربه واقع می‌شود. این بازی موردانتظار از استودیو خوش‌نام بایوور، پس از مدت‌ها انتظار بالاخره در ماه آینده میلادی به شکل رسمی وارد بازار می‌شود و به همین مناسبت، این کمپانی و EA حالا آمادگی بیشتری دارند تا جزئیات بیشتری از این بازی را هم به اشتراک بگذارند.

گیم‌پلی تریلر تازه که اولین بار توسط IGN منتشر شده، حدود ۱۵ دقیقه طول دارد که با در نظر گرفتن همه نمایش‌های قبلی، می‌توان گفت که یکی از طولانی‌ترین ویدیوهای گیم‌پلی این بازی تا قبل از عرضه محسوب می‌شود. بر این اساس، تریلر تازه با نام Lost Arcanist نیز منتشر شده که گفته می‌شود یکی از مراحل اولیه Anthem است و با هدف آموزش، و راه‌اندازی بازیکن برای کار کردن با برخی مکانیک‌های مبارزاتی و پرواز صورت می‌گیرد. شما در ادامه می‌توانید این ویدیو جدید از گیم‌پلی بازی Anthem را مشاهده کنید.

 

غیر از تماشای گردش در دنیای این بازی، احتمالا بهترین بخش تریلر مربوط به کارکرد سه زره از چهار زره Javelin یعنی Storm، Colossus و Interceptor است که می‌توان حالا با دید بهتر و البته طولانی‌تری آن‌ها را بررسی کرد. درواقع پیارمون معرفی چهار نوع زره Javelin، از همان ابتدا نیز تاکید شده بود که این زره‌ها کارکردهایی متفاوت دارند و این ویدیو تازه بهترین نمایش از تفاوت هر کدام از این زره‌ها محسوب می‌شود.

در خبرهای دیگر مرتبط با این بازی، بایوور درحال آماده‌سازی برای شروع دوره بتای خصوص Anthem هم هست که در اواخر این ماه میلادی شروع می‌شود. این بازی البته در مجموع دو دوره بتا در پیش دارد که اولین دوره در روز ۲۵ ژانویه (۵ بهمن) برای بازیکنانی که اشتراک فعال EA Access یا Origin Access دارند در دسترس است و تا دو روز دیگر ادامه دارد. بتای دوم که حالتی عمومی‌تر داشته و برای همه بازیکنان ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و PC قابل مشارکت است، حدود یک هفته بعد از ۱ تا ۳ فوریه یعنی ۱۲ تا ۱۴ بهمن برگزار می‌شود. شما می‌توانید محتویات قابل تجربه در اولین دوره بتای این بازی را هم در بازی مگ مطالعه کنید.

به علاوه، اخیرا هم فاش شد که این بازی در روز اول عرضه شامل برخی محتواها (خصوصا از نوع پاداش) نیست و برای مثال گرچه زره‌های قابل کشف مختلفی در بازی وجود دارند، ولی مجموعه‌های زرهی (Armor set) مدتی پس از عرضه وارد بازی می‌شوند.

بازی Anthem قرار است در روز ۲۲ فوریه ۲۰۱۹ (۳ اسفند) برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و کامپیوتر منتشر شود.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.