نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع جمعه، 25 مهر 1399
ساعت 12:00

تریلر جدید Spider-Man Miles Morales با محوریت مبارزات و مخفی کاری

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ اینسامنیاک در تیزر جدیدی از بازی Marvel’s Spider-Man: Miles Morales، گیم‌پلی مبارزات و مخفی کاری شخصیت مایلز مورالس را به نمایش می‌گذارد.

در ادامه کمپین تبلیغاتی اینسامنیاک برای بازی Marvel’s Spider-Man: Miles Morales که با همکاری Game Informer در جریان است، اخیرا تیزر کوتاهی از گیم‌پلی مبارزات و مخفی‌کاری در این عنوان منتشر شده است. گفتنی است که گرچه چارچوب‌های گیم‌پلی مبارزات در این بازی با بازی سال 2018 مشابهت دارد، ولی همچنان مکانیک‌ها، روش‌ها و انیمیشن‌های مبارزاتی جدید نیز در این بازی دیده می‌شود. به علاوه در زمینه مخفی‌کاری، مورالس حالا به خاطر ویژگی جدید نامرئی شدن برتری‌های بیشتری نیز به نسبت پیتر پارکر دارد. شما در ادامه این تیزر را مشاهده می‌کنید.

 

بازیکنانی که بازی Marvel’s Spider-Man سال 2018 را تجربه کرده باشند، به سرعت چارچوب‌های مشابه و البته بسیار جذاب گیم‌پلی مبارزات در این بازی را تشخیص می‌دهند. این بازی در واقع با نگه داشتن آن چارچوب موفق، مکانیک‌ها و ایده‌های جدیدی را نیز به گیم‌پلی اضافه کرده که خصوصا در زمینه گیم‌پلی مخفی‌کاری جالب‌توجه هستند.

بازی Marvel’s Spider-Man: Miles Morales در PS5 در روز 12 نوامبر (22 آبان) و همزمان با عرضه PS5، برای این کنسول و همچنین PS4 عرضه می‌شود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.