نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع دوشنبه، 29 مرداد 1397
ساعت 08:00

تریلر جدید Fallout 76 با محوریت توصیه به همکاری با دیگران

0 از 5

Bethesda به تازگی یک تریلر جدید از Fallout 76 منتشر کرده، که در آن تکنیک‌های بقا با کار تیمی را در دنیای بازی نشان می‌دهد.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ شرکت Bethesda امسال با Fallout 76 به عنوان یک بازی کاملا آنلاین و چند نفره RPG، این سری را وارد مسیر کاملا جدیدی می‌کند که حتی خودشان هم پیرامون آن تردیدها و نگرانی‌هایی دارند. با این حال از زمان معرفی بازی تاکنون، تقریبا همه نمایش‌های این بازی عالی بوده و موفق به جلب رضایت طرفداران شده است. این استودیو به تازگی تریلر جدیدی از بازی منتشر کرده که سعی می‌کند جنبه‌های مختلف بازی به شکل تیمی را توضیح دهد. این تریلر شامل گیم‌پلی بازی نمی‌شود و شخصیت «vault boy» به همراه یک گوینده، ترفندها و مکانیک‌های لازم برای بقا از طریق همکاری با دیگران را نمایش می‌دهد.

همان‌طور که اشاره شد، این تریلر به سبک ویدیوهای آموزشی بازی‌های فال‌اوت و انیمیشنی ساخته شده است. در اینجا گوینده با گفتن اینکه «در دنیای ویران شده به خاطر حملات اتمی، "من تنها" مفهومی ندارد»، بازیکن را تشویق به همکاری با سایر بازیکنان می‌کند تا در این دنیای جدید، با کار تیمی موفق به بقا و ادامه زندگی شود. پس از این گوینده می‌گوید که که بازیکن باید با همکاری با سایرین محل‌های اقامت بسازند، به شکل تیمی مناطق را جستجو کنند تا برای مدت زمان بیشتری زنده بمانند. تریلر غیر از اینکه نشان می‌دهد پس از نابودی تیم، بازیکن باز هم باید به دنبال هم‌تیمی‌های جدید باشد، به این نکته هم اشاره می‌کند که همیشه امکان غافلگیری و حمله سایر بازیکنان نیز وجود دارد و آن‌ها ممکن است، با روش‌های مختلف تله‌گذاری شما و تیم‌تان را بکشند. گوینده همچنین بازیکن را تشویق می‌کند که در صورت کشته شدن هم‌تیمی‌ها، حتما منابع آن‌ها را لوت کند و در ادامه بازیکن تا پیدا کردن هم‌تیمی جدید، با استفاده از منابع برای مدت بیشتری زنده بماند. شما در ادامه این تریلر جدید بازی «فال‌اوت 76» را نیز مشاهده می‌کنید:

 

 

گفتنی است که در بازی Fallout 76، ماد مخصوصی برای حالت PvP نیز وجود دارد که اخیرا جزئیات زیادی از این بخش و موارد مرتبط را در بازی‌مگ مطالعه کردید. این حالت برای بازیکنان با سطح (Level) بالاتر از 5 باز می‌شود و دارای المان‌هایی برای بهتر شدن مکانیک‌های مبارزه میان بازیکنان غیر هم‌سطح نیز هست.

بازی Fallout 76 قرار است در روز ۱۴ نوامبر (۲۳ آبان) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و PC عرضه شود.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.