نویسنده: پدرام پورامامعلی پنج شنبه، 13 مهر 1396
ساعت 03:24

راهنمای انتخاب کلاس در Destiny 2

4 از 5

این مقاله به شما کمک می‌کند تا تصمیم بگیرید که از میان 3 کلاس Hunter، Titan و Warlock کدامیک برای شروع بازی Destiny 2 مناسب‌تر است

"وارلاک‌ها از عجایب موجود در جهان به عنوان سلاح استفاده می‌کنند تا از خودشان محافظت نمایند و دشمنانشان را نابود سازند." این توضیحات خود بازی Destiny 2 برای کلاس جادوگر است که البته نمی‌توان به آن ایرادی گرفت اما اگر می‌خواهید وارلاک را به عنوان کلاس کاراکتر خود انتخاب کنید این کلمات قادر نیستند خصوصیات وارلاک را به خوبی توصیف کنند. در این مقاله نقاط قوت و مزایای هر کلاس از نگهبانان بازی جمع آوری شده است تا شما به خوبی بتوانید یکی از آنها را انتخاب کنید. شما می‌توانید با تکیه بر سبک بازی خودتان، کلاسی که در کار کردن با آن راحت هستید را انتخاب کنید یا اینکه با استفاده از یک نقش جدید توانایی‌های خود را بیازمایید. همچنین در این مقاله خصوصیات اولین ساب‌کلاس (هر کلاس اصلی دارای 3 ساب‌کلاس است که 3 توانایی ویژه برای هر کلاس را شامل می‌شوند) هر دسته از نگهبانان توصیف شده است. در ابتدای خط داستانی بازی، اولین ساب‌کلاس برای کاراکترتان باز می‌شود.

تایتان

destiny2 guide g3

اگر میخواهید حس یک تکاور فضایی را داشته باشید کلاس تایتان را انتخاب کنید. تایتان یک زرادخانه‌‌ی متحرک است که می‌تواند با اتکا به قدرت محض خودش جریان نبرد را عوض کند. اگر به خوبی از او استفاده کنید می‌تواند در طی یک نبرد موقعیت خود را به راحتی حفظ نمایید. برای انجام این کار تایتان‌ها از دو نوع دیوار حفاظتی استفاده میکنند که جزو قابلیت‌های مخصوصشان محسوب می‌شود. قابلیت پرش تایتان، Lift نام دارد و از 3 طریق توانایی حرکتی کاراکتر شما را تغییر می‌دهد. اولی میزان ارتفاع پرش را افزایش می‌دهد، دومی در هنگام پرش کنترل بیشتری برای جابجا شدن به اطراف را در اختیار می‌گذارد و سومی باعث ایجاد یک جهش آنی در ابتدای پرش می‌شود. زره تایتان‌ها بسیار مقاوم است و برایشان یک حالت تانک (مانند کلاس تانک در اوورواچ) ایجاد می‌کند. با آنلاک کردن ساب‌کلاس های دیگر قابلیت‌های دفاعی وتهاجمی کاراکتر شما افزایش می‌یابد.

اولین ساب‌کلاسی که برای تایتان بدست می‌آورید Sentinel نام دارد که دارای حالت متمرکز دفاعی است. این ساب‌کلاس جدید تایتان‌ها از شاخه‌ی Void است و جایگزین ساب‌کلاس Defender از نسخه‌ی قبلی بازی شده است. از قابلیت‌های فرعی این ساب‌کلاس می‌توان به: حرکت فوق‌العاده قدرتمند Melee (نایف کردن)، به همراه قابلیت‌های دفاعی همچون سپرها و سیستم بازیابی سلامتی اشاره کرد. اگر شما از علاقه‌مندان شخصیت کامیک کاپتان آمریکا هستید باید این را بدانید که یکی از حرکات تهاجمی تایتان در قابلیت فرعی‌اش توانایی پرتاب یک سپر اضافی است. که خود بخشی از حرکت سوپرشارژ تایتان در ‌‌ساب‌کلاس Sentinel Shield است. قابلیت Melee تایتان را برای میدان نبرد آماده می‌کند در حالیکه توسط دیواره‌های دفاعی متعددی پشتیبانی می‌شود. اگر احساس می‌کنید که تیم شما در بخش پشتیبانی دفاعی با فاز تهاجمی در تعادل قرار ندارد، کلاس تایتان به همراه ساب‌کلاس Sentinel گزینه‌ی بسیار خوبی برای بالا بردن توانایی دفاعی تیمتان است.

هانتر

destiny 2 hunter class

اگر به بازی کردن با کلاس Rogue از World of Warcraft عادت دارید، سعی کنید که کلاس هانتر را امتحان کنید. نگهبانانی که به چالاکی، زرنگی و مخفی کاری شهرت دارند. تمام کلاس‌ها از قابلیت‌های حرکتی متنوعی برخوردارند اما هانترها این قابلیت‌ها را به صورت هیجان انگیزتری انجام می‌دهند. آنها مهارت‌های ویژه‌ای در جاخالی دادن دارند که در حین انجام این حرکت می‌توانند خشاب اسلحه‌ی خود را عوض کنند یا اینکه پس از آن قدرت مشت خود را افزایش دهند. همچنین پرش کلاس هانتر می‌تواند به یک پرش سه گانه یا پرشی که جهش دومش بلندتر است، تبدیل شود و همچنین یک پرش دیگر وجود دارد که می‌توان از طریق آن جهت حرکت هانتر را در هوا کنترل کرد. اگر به آگاهی یافتن از موقعیت مکانی خود در فضاهای وسیع علاقه دارید؛ توانایی هانترها در نبردهای کوتاه‌برد و استعدادشان در خارج شدن از وضعیت‌های پیچیده و خطرناک کاملا به کارتان می‌آید.

اگر علاقه دارید که مهارت‌های جنگیدن یک سامورایی را با توانایی‌های این کلاس چابک همراه کنید، از شروع کردن بازی با ساب‌کلاس Arcstrider خوشحال خوهید شد، که جانشین ساب‌کلاس Bladedancer از نسخه‌ی شماره‌ی اول شده است. هانتر در حرکت سوپرشارژ این ساب‌کلاس که Arc Staff (چوبه‌ی آرک) نام دارد، از یک چوبه‌ی بلند از جنس انرژی بهره میبرد و از آن در مقابله با دشمنان استفاده می‌کند. دو قابلیت فرعی این ساب‌کلاس تکیه بر مهارت هانتر در گام برداشتن با سرعت بالا دارند. توسعه دادن قابلیت فرعی Way of the Wind موجب موارد زیر می‌شوند: افزایش سرعت دویدن، زودتر شارژ شدن توانایی جاخالی، و همچنین دمیج ناشی از Arc Staff  کاهش پیدا می‌کند. توسعه دادن قابلیت فرعی Way of the Warrior نتیجه‌اش شامل موارد خشن‌تری می‌شود برای مثال هرچقدر که دشمنان بیشتری را به صورت پیاپی بکشید، شارژ شدن قابلیت جاخالی سریعتر انجام می‌شود و دمیج اسلحه‌هایتان افزایش می‌یابد.

وارلاک

destiny 2 warlock class

وارلاک‌ها در Destiny 2 جادوگرهای فضایی هستند. در مقایسه با دو کلاس دیگر توانایی‌های جابجایی وارلاک‌ها بیشتر به حرکت‌های افقی متمایل است. این ویژگی آنها را به هدف‌هایی سختی تبدیل می‌کند. قابلیت‌های درمانی این کلاس تحت‌الشعاع قدرت حمله‌های جادویی‌اش قرار دارد. وارلاک به عنوان کلاس ساپورت در Destiny 2 محسوب می‌شود. این دسته از نگهبانان برای کسانی که دائما ازمکان هم‌تیمی‌هایشان با خبرند بسیار مناسب‌اند. از این طریق بازیکنان می‌توانند از قابلیت‌های اصلی و مهم وارلاک استفاده کنند: Healing Rift، که میزان سلامتی بازیکنان اطراف را افزایش می‌دهد و Empowering Rift که میزان آسیب وارده به دشمنان را افزایش می‌دهد.

ساب‌کلاس Dawnbalde جایگزین Sunsinger از نسخه‌ی قبلی بازی شده است. این ساب‌کلاس برای کسانی که می‌خواهند از قابلیتهای حرکتی وارلاک نهایت استفاده را داشته باشند، بهترین گزینه است. حرکت سوپرشارژ این ساب‌کلاس؛ Daybreak؛ از آسمان حمله می‌کند و نور خورشید را به شمشیرهای مرگبار تبدیل می‌کند. بالهای Dawnblade فقط برای نمایش و زرق و برق نیستند. با انتخاب قابلیت فرعی Attunement of the Skys،شما می‌توانید انرژی را از طریق مرگهای هوایی شارژ کنید. Winged Sun و Icarus Dash به شما قابلیت جاخالی دادن و حمله کردن وقتی که در هوا معلق هستید را می‌دهند درحالیکه Swift Strike موجب افزایش سرعت جابجایی و سرعت پرکردن خشاب می‌شود. اگر می‌خواهید بیشترین استفاده از Daybreak را داشته باشید از Attunement of the Flame استفاده کنید. با این کار یکسری قابلیت فرعی نیز کسب می‌کنید که در کشت و کشتار دشمنان به کارتان می‌آید.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.