نویسنده: فرشاد سه شنبه، 10 بهمن 1396
ساعت 15:00

تاریخ عرضه‌ی احتمالی بازی Spider-Man

4.67 از 5

احتمال عرضه‌ی بازی Spider-Man در ماه سپتامبر سال 2018

بازی Spider-Man یکی از مورد انتظارترین عناوین PS4 است که توسط استودیوی «اینسومنیاک گیمز» (Insomniac Games) در دست ساخت قرار دارد؛ در کلیه‌ی تریلرها و گیم‌پلی‌های نمایش داده شده از این بازی، شاهد گرافیک خیره کننده‌ای بوده‌ایم اما متاسفانه هنوز مشخص نیست که این عنوان دقیقاً در چه تاریخی عرضه خواهد شد.

اخیراً فروشگاه دانمارکی CoolShop در بروزرسانی سایت خود، تاریخ عرضه‌ی بازی Spider-Man را به 28 سپتامبر سال 2018 (برابر با 6 مهر ماه سال 1397) تغییر (پیش از این تنها سال 2018 اعلام شده بود.) داده است؛ این تاریخ عرضه هنوز تایید نشده اما لازم به ذکر است که فروشگاه CoolShop در گذشته، تاریخ عرضه‌ی نسخه‌ی Xbox One و PS4 بازی GTA 5 را به درستی فاش کرده بود.

پیش از این فروشگاه CoolShop همچنین تاریخ عرضه‌ی احتمالی بازی Red Dead Redemption 2 را فاش کرده بود گرچه مدتی بعد، فروشگاه مکزیکی آمازون تاریخ عرضه‌ی احتمالی دیگری را برای Red Dead Redemption 2 اعلام کرد که حدود یک ماه با تاریخ عرضه‌ی اعلام شده از سوی CoolShop فاصله دارد. (بازی Red Dead Redemption 2 در اواسط سال 2018 عرضه خواهد شد. فروشگاه آمازون مکزیک تاریخ عرضه‌ی احتمالی عنوان Red Dead Redemption 2 را فاش کرد.)

فرشاد | اخبار | 30/01/2018
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.