نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع چهارشنبه، 26 ارديبهشت 1397
ساعت 08:00

اولین تریلر گیم پلی و تصاویر جدیدی از بازی RAGE 2 منتشر شد

5 از 5

کمپانی Bethesda اولین تریلر گیم‌پلی، تصاویر و اطلاعات جدیدی از بازی RAGE 2 را منتشر کرد.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ پس از مدت‌ها بحث و واکنش، معرفی رسمی و انتشار یک تریلر لایو اکشن، Bethesda بالاخره اولین تریلر گیم‌پلی از بازی Rage 2 را به نمایش در آورد. آن طور که مشخص است، این بازی شوتر مورد انتظار و تحت پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و PC، یک بازی با اکشن‌ها و اسلحه‌های فراوان و البته برای اولین بار در این سری، در دنیایی جهان‌باز دنبال می‌شود. شما در ادامه می‌توانید این تریلر گیم‌پلی را مشاهده کنید.

Bethesda همچنین اطلاعات بیشتری هم از بازی مورد انتظار خود فاش کرده است:

متولد شده از همکاری یکی از خدایان سبک شوتر، id Software و یکی از اربابان سبک جهان‌باز یعنی Avalanche Studios، بازی RAGE 2 یک کارناوال کشتار بزرگ است که فقط می‌تواند محصولی از این دو استودیو افسانه‌ای AAA ساز باشد... بله درست است! این واقعا یک بازی AAAAAA است!

Bethesda هنوز تاریخ عرضه دقیقی برای بازی اعلام نکرده اما در این باره، اطلاعات کلی ذکر کرده و به نظر در تاریخی نامشخص در «بهار ۲۰۱۹»، باید منتظر عرضه RAGE 2 باشیم. این بازی، دنباله‌ای برای بازی اول محسوب می‌شود که وقایع را پس از برخورد یک سیارک که باعث کشته شدن ۸۰٪ از جمعیت جهان شده دنبال می‌کند. در توضیحات دیگری از بازی آمده است:

در این دنیا گروه‌های بی رحم و خون‌خوار در جاده‌ها سرگردان هستند و یک حکومت ستمگر نیز با تمام قوا سعی می‌کند، تا قدرتش را بر همه جا غالب کند. شما در نقش شخصیتی به نام «واکر (Walker)» خواهید بود؛ آخرین تکاور و مبارز دنیایی تباه‌شده که خطری برای قدرت حکومتی‌ها محسوب می‌شوید. او در خانه‌اش مورد سرقت و حمله قرار گرفت و او را رها کردند تا بمیرد... اما حالا این شما هستید که باید از خشم او برای عدالت و آزادی استفاده کنید.

در این بازی نیز مثل بازی اول، شاهد بازگشت قدرت‌های Nanotrite و وسایل نقلیه هستیم. در این زمینه نیز بتزدا گفته است:

از کامیون‌هایی غول‌پیکر تا ژیروکوپترها (هواچرخ)، مجموعه‌ای گسترده از وسایل نقلیه وجود دارد که در این سرزمین‌های ویران شده می‌توانید استفاده کنید. اگر شما وسیله نقلیه‌ای دیدید، می‌توانید سوارش شوید.

بتزدا اندکی پس از تایید رسمی بازی RAGE 2 اعلام کرد که بازی از طریق همکاری دو استودیو id Software و Avalanche ساخته می‌شود. Bethesda همچنین غیر از تریلر لایو اکشن، تعدادی تصویر نیز از بازی به اشتراک گذاشته که در ادامه خبر مشاهده می‌کنید.

طبق اعلام این ناشر، گیم‌پلی جدید از بازی در کنفرانس اختصاصی Bethesda در رویداد E3 2018 نمایش پیدا خواهد کرد. این کنفرانس که طبق اعلام قبلی، احتمالا طولانی‌ترین کنفرانس بتزدا در همه ادوار قبلی E3 است، قرار است در ۱۰ ژوئن (۲۱ خرداد، ساعت ۶ صبح به وقت ایران) برگزار شود.

برچسب‌ها
  • Registered
    آفلاین
    عضویت: آبان 1393
    نظرها: 84
    تشکر: 71
    تشکرشده: 96
    کنسول‌های بازی:

    من فقط امیدوارم بلایی که Avalanche سر Just Cause 3 آورد(از لحاظ Performance و Optimization) رو سر این نیاره!

  • Super Admin
    آفلاین
    عضویت: ارديبهشت 1391
    نظرها: 2207
    تشکر: 1015
    تشکرشده: 1195
    پروفایل psn: Sir-Ghas
    رتبه لیدربرد psn: 112
    کنسول‌های بازی:

    نمی دونم چرا اصلا حس خوبی نسبت به این بازی ندارم. کلا با سلاح های لیزری و پریدن های 10 متری نیم تونم ارتباط برقرار کنم

    ‏yaamato از این نوشته تشکر کرده است.
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.