نویسنده: میلاد شجری پنج شنبه، 22 شهریور 1397
ساعت 15:00

تبلیغ تلویزیونی جدیدی از بازی Assassin's Creed Odyssey منتشر شد

0 از 5

شرکت یوبی‌سافت قبل از عرضه رسمی بازی Assassin's Creed Odyssey در ماه اکتبر میلادی، تبلیغ تلویزیونی جدیدی منتشر کرد.

 زمان به سرعت در حال سپری شدن است و ما در حال نزدیک شدن به عرضه رسمی یکی دیگر از بازی‌های موردانتظار سال ۲۰۱۸ میلادی یعنی Assassin's Creed Odyssey هستیم؛ این موضوع بدین معنی است که شرکت فرانسوی یوبی‌سافت باید تریلر‌ها و تیزر‌های تبلیغاتی بیشتری از بازی جهان آزاد و اکشن/ ماجراجویی خود منتشر کند. به دنبال همین امر، این ناشر جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ تبلیغ تلویزیونی جدیدی از عنوان «اساسینز کرید آدیسی» منتشر کرد. تصاویر این تیزر شامل اطلاعات جدید‌تری نمی‌شود و فقط در بخش‌های یونان باستان بازی را در کنار ضربه معروف Spartan Kick به نمایش می‌گذارد.

برای کسب اطلاعات از جنبه‌های مختلف بازی Assassin's Creed Odyssey، شما می‌توانید تریلر‌ها و ویدیو‌های اخیر بازی با محوریت انتخاب‌ها، یونان باستان، سیستم مبارزات و دریانوردی را تماشا کنید. در ادامه همچنین شما می‌توانید تیزر تبلیغاتی جدید بازی را مشاهده کرده و نظرات خود را درباره آن با دیگران به اشتراک بگذارید:

 
 
بازی Assassin’s Creed Odyssey در تاریخ ۱۳ مهرماه ۹۷ (۵ اکتبر ۲۰۱۸) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، رایانه‌های شخصی و ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد. البته شایان به ذکر است که خریداران یکی از نسخه‌های ویژه بازی، دو روز زودتر به این عنوان اکشن و ماجراجویی که سعی دارد یک عنوان کاملا نقش آفرینی باشد، دسترسی پیدا خواهند کرد. در خبری مرتبط، شرکت یوبی‌سافت به تازگی اعلام کرده که بعد از انتشار نسخه سال ۲۰۱۸ میلادی، مجموعه برای یک سال استراحت کرده و در واقع، در سال ۲۰۱۹ میلادی ما شاهد عرضه نسخه جدیدی از بازی Assassin’s Creed نخواهیم بود.
برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.