نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع شنبه، 28 مهر 1397
ساعت 13:00

ماد New Game Plus و درجه سختی Ultimate به اسپایدرمن اضافه شد

4.5 از 5

جدیدترین آپدیت بازی Marvel’s Spider-Man، ماد نیو گیم پلاس و همچنین درجه سختی جدیدی را به بازی اضافه می‌کند.

بازی Marvel’s Spider-Man به عنوان تازه‌ترین محصول استودیو محبوب Insomniac Games، یکی از تحسین‌شده‌ترین و موفق‌ترین بازی‌های سال ۲۰۱۸ بود که پس از عرضه، رکوردهای مختلفی را هم در بازار شکست و در جلب نظر طرفداران، کاملا موفق عمل کرد. این عنوان در جلب نظر منتقدین نیز بسیار موفق بود و در نقد و بررسی اختصاصی بازی‌مگ نیز امتیاز ۹٬۵ از ۱۰ را دریافت کرد. در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ Insomniac اما از مدتی قبل از انتشار این بازی، وعده داده بود که قصد دارد تا چند ماه بعد از انتشار نیز به پشتیبانی، و اضافه کردن محتواهای تازه برای آن ادامه دهد و در این رابطه، بسته‌های الحاقی و گسترش دهنده بازی نیز معرفی شدند. حالا هم طبق وعده قبلی، این استودیو اخیرا آپدیت تازه‌ای برای بازی منتشر کرده، که در جریان آن ماد نیو گیم پلاس و یک درجه سختی دشوارتر به نام Ultimate نیز به بازی اضافه می‌شود.

پس از نصب آپدیت‌های 1.07 و 1.08 تعداد نسبتا زیادی ویژگی جدید به بازی اضافه می‌شود که در مهم‌ترین آن‌ها، ماد New Game Plus برای آن دسته از بازیکنانی که کمپین اصلی را با هر درجه از سختی تکمیل کرده، و قصد دارند با شروع مجدد این کمپین همه پیشرفت‌های خود را از ابتدا همراه داشته باشند در دسترس قرار گرفته است. یک ویژگی بزرگ دیگر اضافه شدن یک درجه سختی تازه به نام Ultimate است، که چالش‌های جدیدی را برای آن دسته از بازیکنانی که درجات سختی Friendly، Amazing و Spectacular را تکمیل کرده‌اند ارائه می‌کند. به همراه این آپدیت، دو تروفی جدید نیز به بازی اضافه شده و بروزرسانی‌هایی نیز در بخش Photo Mode بازی اعمال می‌شود؛ این شامل اضافه شدن فریم‌ها و استیکرهای جدید، چرخاندن لایه‌ها و میانبر ساده‌تر برای دسترسی به این بخش (جهت چپ D-Pad) می‌باشد. رفع باگ‌ها و گلیچ‌های مختلف گزارش شده نیز از دیگر کارهایی است که بواسطه این پچ‌ها در بازی اعمال می‌شود.

یکی دیگر از نکات ذکر شده برای این آپدیت، اضافه شدن قابلیت پشتیبانی از بسته الحاقی The Heist است؛ DLC که قرار است مرحله داستای جدیدی را با محوریت شخصیت Black Cat و همچنین سه لباس جدید را به بازی اضافه کند. بسته الحاقی The Heist قرار است چند روز دیگر در ۲۳ اکتبر (۱ آبان) منتشر شود.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.