نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع جمعه، 13 مهر 1397
ساعت 16:00

به نظر Telltale Games کارمندان باقی‌مانده خودش را هم اخراج کرده است

1 از 5

اخیرا گزارشی منتشر شده که نشان می‌دهد تل‌تیل، حالا همه بازی‌سازان خودش را اخراج کرده است.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ صنعت گیم مدتی پیش در خبری شوکه‌کننده، شاهد اخراج بیش از ۴۰۰ نفر از کارمندان استودیو Telltale Games و به جریان افتادن فرایند تعطیل شدن این استودیو بود. تل‌تیل در این زمینه، عملکرد ضعیف عناوین خودش در بازار را به عنوان دلیل اصلی تصمیم جدید اعلام کرد. در حالی که گزارش‌های مختلفی از نحوه اخراج نامناسب کارمندان این شرکت منتشر شده بود، تل‌تیل در آن زمان اعلام کرد که حدود ۲۵ نفر از کارمندان اسکلت اصلی، همچنان در استودیو حاضر خواهند بود تا پروسه تعطیل شدن استودیو پیش برود. در این رابطه، اخیرا گزارشی منتشر شده که نشان می‌دهد مدیران تل‌تیل، حالا این افراد باقی‌مانده را نیز از کار برکنار کرده‌اند.

این گزارش اولین بار پس از توییت Rachel Noel، طراح داستانی شاغل در تل‌تیل منتشر شده که گفته برخلاف آنچه در خبرها گفته شده و باقی ماندن کارمندانی نظیر او و دیگران، با این حال حالا آن‌ها نیز از شرکت اخراج شده‌اند. شما در ادامه، متن این توییت را مشاهده می‌کنید.

سلام... یادتان هست کارمندانی به عنوان اسکلت اصلی تیم قرار بود برای مدتی در شرکت بمانند؟ نه ... حالا همگی ما هم اخراج شدیم.

پیرامون این گزارش، گرچه از همان ابتدا نیز مشخص شده بود که اعضای باقی‌مانده نیز برای مدت زمانی محدود در استودیو باقی می‌مانند، ولی باز هم این گزارش خبر خوبی نیست و حالا، در حالی که هنوز همه پروژه‌های آینده این شرکت نیز در اغما به سر می‌برند، پس از ۱۳ روز ۲۵ کارمند باقی مانده تل‌تیل نیز اخراج شدند. گفتنی است که پس از خبر اخراج جمعی بیش از ۴۰۰ نفر از کارمندان Telltale، بسیاری از شرکت‌ها و استودیوهای بازی‌سازی، نظیر یوبی‌سافت، سونی سانتا مونیکا، کپ‌کام و ... به این ماجرا واکنش نشان داده و از باز بودن فرصت‌های شغلی برای این بازی‌سازان خبر دادند.

همچنین در زمینه پروژه‌های باقی‌مانده این شرکت، مهم‌ترین سوال پیرامون سرنوشت فصل آخر بازی The Walking Dead است که تاکنون دو ایپزود از آن منتشر، و وضعیت انتشار دو اپیزود پایان دهنده فصل و کل بازی هنوز هم در ابهام قرار دارد.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.