نویسنده: احسان ناخدا شنبه، 21 مرداد 1396
ساعت 12:03

اخبار مهم هفته گذشته (14 تا 20 مرداد)

5 از 5

خلاصه‌ اخبار مهمی که در هفته گذشته منتشر شد

با درود، در این سری مقالات قصد داریم اخباری که در هفته گذشته منتشر شد را در یک نقطه جمع کنیم و بتوانید دسترسی راحت‌تری به آن‌ها داشته باشید. علاوه بر اخبار منتشر شده در سایت، در این مطلب سعی می‌شود اخباری که بر روی سایت ترجمه نشده است هم قرار بگیرد تا مطمئن شوید هیچ خبری را از دست نداده‌اید. سعی بر این داریم که این مطلب هر هفته شنبه‌ها بر روی سایت قرار بگیرد.

Dynasty Warriors 9 انحصاری PS4 نیست


شایعه: The Last of Us Part 2 در شهر سیاتل اتفاق می‌افتد


احتمال عرضه ی اپ موزیک Spotify برای Xbox


ویدیوی جدیدی از بازی Wolfenstein 2:The New Colossus


ویدئوی گیم پلی 4K بازی Sea of Thieves


جزئیات نسخه Valor Collection بازی Call of Duty: WWII


تریلر جدید گیم پلی بازی Life is Strange:Before the Storm


آهنگساز بازی Dishonored و Silent Hill در گذشت


نکات مهم بازی Metro Exodus که باید بدانید


پاسخ به سوالات متداول عنوان Uncharted: The Lost Legacy


Rainbow Six Siege بیش از 20 میلیون بازیکن دارد


حجم فایل بازی Destiny 2 روی Xbox One


قرارداد کونامی با باشگاه Fulham FC برای بازی PES 2018


آینده نامعلوم سری Mass Effect


کلاس Officer و Specialist بازی Star Wars: Battlefront 2


حجم آپدیت جدید Rainbow Six Siege مشخص شد


تریلرهای بیشتر از بخش تک نفره Call of Duty: World War 2 در راه است


عنوان Middle-Earth: Shadow of War قابلیت پرداخت درون برنامه‌ای خواهد داشت


تریلر لانچ بازی Lawbreakers


تاریخ عرضه ی DLC بازی Horizon:Zero Dawn با نام Frozen Wilds


تماشا کنید: ویدئوی جعبه گشائی کنترلرهای جدید Xbox One


لیست بازی‌های یوبی‌سافت برای نمایشگاه گیمزکام مشخص شد


انتشار تریلر جدید از گیم‌پلی بازی Assassin’s Creed Origins


تاریخ عرضه نسخه رایگان بازی For Honor


باز هم Crash Bandicoot و ثبت رکورد جدید بین بازی‌های انحصاری PS4


زمان عرضه آپدیت جدید بازی No Man's Sky


کیفیت برتر بازی Project Cars 2 بر روی Xbox One X


استخدام سازنده بتلفیلد برای مدیریت استودیوی Ubisoft Stockholm


ویدئوی گیم پلی بازی NBA 2K18


Spotify برای Xbox One در دسترس قرار گرفت


انتشار اطلاعات جدید از بازی The Evil Within 2


تریلر جدید بازی Megaton Rainfall و تاریخ عرضه


عرضه Absolution DLC بازی Infinite Warfare برای همه


فاش شدن ویژگی های آپدیت سیستمی 5.0 برای PS4


عرضه آپدیت 1.04 بازی Lawbreakers برای PS4


بازی جدید استودیو Valve معرفی شد


سیاست‌های Capcom برای Switch به فروش Monster Hunter XX بستگی دارد


بازی Batman: Arkham Origins به Xbox One می‌آید


عنوان جدید سازنده Borderlands معرفی شد


تفاوت نسخه PS4 Pro و PS4 عنوان Matterfall اعلام شد


عنوان Rez Infinite برای PC در دسترس قرار گرفت


تاریخ انتشار بازی Don’t Knock Twice مشخص شد


شینجی‌میکامی توصیه می‌کند Evil Within 2 را با درجه‌سختی آسان انجام دهید


سازنده PlayerUnknown's Battlegrounds از جزئیات بازی بعدی خود می‌گوید


تریلر جدیدی از گیم‌پلی Dishonored: Death of the Outsider منتشر شد


سیستم پیشنهادی و مورد نیاز South Park: The Fractured But Whole مشخص شد


انتشار اطلاعات جدید از قسمت مولتی‌پلیر و زامبی بازی Call of Duty: WWII


 در قسمت زیر اخباری که در طول هفته گذشته به هر دلیلی بر روی سایت ترجمه نشده‌اند، قرار گرفته است. در این قسمت تنها نکات مهم و کلیدی خبر گفته می‌شود:

اعلام بازی‌های شرکت Bandai Namco برای نمایشگاه گیمزکام 2017: مدتی قبل کمپانی باندای‌نامکو لیستی از بازی‌های قابل‌بازی خود را برای این رویداد معرفی کرد. لیست بازی‌ها: Project CARS 2, Ni no Kuni II: Revenant Kingdom, Dragon Ball FighterZ, Naruto to Boruto: Shinobi Striker, Ace Combat 7: Skies Unknown, Little Nightmares


بازی PlayerUnknown’s Battlegrounds بیش از 500,000 بازیکن دارد: برندن گرین طی توییتی اعلام کرد که هم‌اکنون این عنوان بیش از 500,000 نفر بازیکن دارد. مدتی قبل‌تر اعلام شد که این بازی بیشتر از 6 میلیون نسخه فروش داشته است که یک رکورد بسیار خوب به حساب می‌آید.


بازی Dragon Quest Builders 2 معرفی شد: این عنوان در جریان استریم مخصوص اسکوئر انیکس برای سری Dragon Quest برای پلتفورم PS4 و Nintendo Switch معرفی شد. گفته شده که این عنوان در تابستان سال 2018 روانه بازار خواهد شد. SE در این استریم همچنین بازی‌های Dragon Quest, Dragon Quest II و Dragon Quest III را برای PS4 و 3DS معرفی کرد.


یک کارکتر جدید برای بازی Dissidia Final Fantasy معرفی شد: استودیو تیم نینجا اعلام کرد که کارکتر Jecht (پدر Tidus) به این بازی اضافه خواهد شد. این کارکتر در Final Fantasy X هم حضور داشت و چهره جدیدی نیست.


از بازی جدید سازندگان Spelunky رونمایی شد: استودیو Mossmouth بازی UFO 50 را معرفی کرد. این عنوان در واقع یک کالکشن از بازی‌های هشت بینی سازندگان شناخته‌شده‌ای مثل Spelunky, Downwell, Time Barons, Skorpulac و Madhouse است. بازی‌های این کالکشن در ژانرهای مختلفی قرار می‌گیرد.


تاریخ انتشار Surf World Series مشخص شد: استودیو Climax اعلام کرد که این عنوان در تاریخ 7 شهریور برای PS4 و 8 شهریور برای PC و XB1 روانه بازار خواهد شد. همچنین دمو رایگان این بازی هم در دسترس عموم قرار گرفت.


نسخه بتا Dissidia Final Fantasy NT تایید شد: طی یک لایو استریم از شهر توکیو، کمپانی اسکوئر انیکس اعلام کرد که بتا این عنوان از تاریخ 4 شهریور تا 13 شهریور در ژاپن در دسترس خواهد بود. حدس زده می‌شود که نسخه غربی این بتا هم در تاریخ مذکور منتشر خواهد شد.


بازی NBA 2K18 از قابلیت amiibo پشتیبانی خواهد کرد: این قابلیت معمولا در بین بازی‌های انحصاری نینتندو استفاده می‌شود و کمتر در بین بقیه عناوین رواج دارد. در amiibo شما مجسمه یا کارت کارکتر موردنظر خود را بر روی کنسول می‌گذارید و آن شخصیت وارد بازی می‌شود!


اطلاعاتی از آپدیت Hidden Dreams بازی Hollow Knight: این آپدیت بزرگ که به رایگان در دسترس عموم قرار داده شده، یکسری ویژگی‌های جذاب را به بازی اضافه می‌کند. از جمله این ویژگی‌ها می‌توان به آپگرید جدید Dreamgate، دو باس جدید، دو قطعه ترک جدید و یک عدد Stag Station جدید اشاره کرد. این آپدیت علاوه بر اضافه کردن این قابلیت‌ها، بعضی از مشکلات بازی را رفع خواهد کرد.


نسخه مخصوص بازی ReCore توسط وب‌سایت PEGI لیست شد: چندی پیش ReCore Definitive Edition توسط سایت PEGI برای پلتفورم PC و XB1 لیست شد. این بازی توسط استودیو Armature و آقای Keiji Inafune ساخته شده است.


بازی Blackhole: Complete Edition برای PS4 و XB1 منتشر شد: بالاخره این بازی فان و معمایی برای کنسول‌های نسل هشتم منتشر شد. این عنوان برای اولین بار در سال 2015 برای PC روانه بازار شده بود. اگر بازی را از طریق کنسول‌ها تهیه کنید، علاوه بر بازی اصلی، یک عدد آرت‌بوک دیجیتالی، ساندترک‌ها بازی، کارت‌های مختلف و Developer Diaries را دریافت خواهند کرد. این بسته فقط 14.99$ قیمت خواهد داشت!


عنوان Darkest Dungeon به iPod می‌آید: استودیو Red Hook انتشار این عنوان را برای تبلت‌های iPod تایید کرد. این نسخه دارای تمامی ویژگی‌های کلیدی سایر نسخه‌ها می‌باشد و بازیکنان می‌توانند سیوهای خود را از PC به این تبلت انتقال دهند. این بازی در تاریخ 2 شهریور برای iPod در دسترس خواهد بود.


مرگ زیاد باعث پاک شدن سیوهای بازی Hellblade نخواهد شد: مدتی قبل در سراسر رسانه‌ها اعلام شد که اگر به دفعات زیاد در عنوان Hellblade کشته شوید، تمامی سیوهای شما پاک خواهد شد و مجبور هستید این بازی را از ابتدا آغاز کنید. حالا وب‌سایت PCGamesN در ویدیویی این موضوع را به نمایش گذاشت ولی در کمال تعجب هیچ‌گونه اتفاقی رخ نداد! در این ویدیو، کارکتر بازی بیشتر از 50 بار می‌میرد ولی همچنان بازی ادامه دارد و سیوها سر جای خودشان هستند!


بازی Super Meat Boy به نینتندو سوییچ می‌آید: این خبر توسط توییتر رسمی سازندگان این عنوان اعلام شد. این بازی در سبک پلتفورمر قرار دارد و برای اولین بار در سال 2010 روانه بازار شد و پس از آن نسخه‌های گوناگونی برای پلتفورم‌های مختلف عرضه گردید.


تاریخ انتشار The Jackbox Party Pack برای پلتفورم نینتندو سوییچ اعلام شد: مدتی پیش شایعاتی مبنی بر عرضه دو بازی The Jackbox Party Pack و The Jackbox Party Pack 2 برای پلتفورم سوییچ به گوش می‌رسید. حالا سازنده این عنوان در خبری به طور رسمی اعلام کرده که این بازی برای نینتندو سوییچ هم منتشر خواهد شد. این بازی در تاریخ 26 مرداد روانه بازار خواهد شد.


نسخه Game of the Year Edition بازی Fallout 4 معرفی شد: چندی پیش ناشر محبوب یعنی شرکت Bethesda بازی Fallout 4: Game of the Year Edition را معرفی کرد. همانند سایر نسخه‌های مشابه، این ورژن از بازی شامل تمامی بسته‌های الحاقی می‌شود. در کنار این موارد، همینطور حالت Survival Mode و قابلیت اجرا مادها در PC و کنسول‌ها در این نسخه حضور دارند. این نسخه در تاریخ 4 مهر برای PC ،XB1 و PS4 بصورت دیجیتالی و فیزیکی روانه بازار خواهد شد. بتسدا علاوه بر این نسخه، بسته ویژه Fallout 4 G.O.T.Y. Pip-Boy Collector Edition را معرفی کرد. این نسخه کالکتور با قیمت 99.99$ بصورت محدود در آمریکا به فروش می‌رسد.


نسخه PC بازی Sonic Mania تاخیر خورد: در جریان لایو‌استریم وب‌سایت یوتیوب، اعلام شد که نسخه PC بازی Sonic Mania با تاخیر دو هفته‌ای روانه بازار خواهد شد. علت این کار هم بهبود کیفیت نهایی بازی بر روی این پلتفورم اعلام شده است.


بازی Phantom Trigger منتشر شد: استودیو Bread Team چندی پیش اعلام کرد که این عنوان برای PC و Nintendo Switch در دسترس قرار دارد. این بازی 14.99$ قیمت خورده است و هنوز مشخص نیست که آیا برای باقی پلتفورم‌ها مثل PS4 و XB1 منتشر خواهد شد یا خیر.


عنوان Battlefield 1 به سرویس EA Access و Origin Access اضافه شد: کمپانی EA بطور رسمی اعلام کرد که این عنوان به سرویس‌های EA Access و Origin Access اضافه شده است. با پرداخت ماهیانه 4.99$ و سالیانه 29.99$ می‌توانید بصورت رایگان از بازی‌های این شرکت لذت ببرید.


قابلیت تماس تصویری و اشتراک گذاری اسکرین‌شات‌ها به Discord اضافه خواهد شد: سال 2015 که این برنامه عرضه شد، از آن زمان به یک مکان دائمی برای چت کردن گیمرها تبدیل گردید. حال طی پستی در وبلاگ سازنده این برنامه، اعلام شد که آن‌ها درگیر تست کردن قابلیت تماس تصویری و به اشتراک‌گذاری تصاویر هستند و این ویژگی‌ها بصورت آزمایشی در اختیار 5% از کاربران داوطلب قرار گرفته است.


از این پس نمی‌توانید در بازی Friday the 13th به هم‌تیمی‌های خود صدمه بزنید: ناشر این بازی یعنی Gun Media در طی بیانیه‌ای اعلام کرد که آپدیت آینده این بازی قابلیت حمله به هم‌تیمی‌ها را غیر فعال خواهد کرد.


مود Deathmatch به بازی Overwatch اضافه خواهد شد: بالاخره مود Deathmatch و Team Deathmatch به بازی اورواچ اضافه شد. در مود Deathmatch که با نام Free-For-All در سایر بازی‌ها شناخته می‌شود، 8 بازیکن در مقابل یکدیگر قرار می‌گیرند و هر کس که به امتیاز 20 برسد برنده است. در مود Team Deathmatch بازیکنان در دو تیم 6 نفره قرار می‌گیرند و هر تیم که ابتدا به امتیاز 30 برسد برنده مسابقه خواهد بود. بلیزارد در ادامه یک مپ جدید برای مود Deathmatch معرفی کرد.

لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.