نویسنده: احسان ناخدا شنبه، 28 مرداد 1396
ساعت 17:07

اخبار مهم هفته گذشته (21 تا 28 مرداد)

5 از 5

خلاصه‌ اخبار مهمی که در هفته گذشته منتشر شد

با درود، در این سری مقالات قصد داریم اخباری که در هفته گذشته منتشر شد را در یک نقطه جمع کنیم تا بتوانید دسترسی راحت‌تری به آن‌ها داشته باشید. علاوه بر اخبار منتشر شده در سایت، در این مطلب سعی می‌شود اخباری که بر روی سایت ترجمه نشده است هم قرار بگیرد تا مطمئن شوید هیچ خبری را از دست نداده‌اید. سعی بر این داریم که این مطلب هر هفته شنبه‌ها بر روی سایت قرار بگیرد.

زمان عرضه آپدیت جدید بازی The Division


 منتظر تریلر جدیدی از بازی Star Wars Battlefront 2 باشید


 پشتیبانی موتور Unreal Engine 4 از Xbox One X


 نکات مهم بازی Star Wars Battlefront 2 که باید بدانید


 Tekken 7 تاکنون 1.66 میلیون نسخه فروش داشته است


 گمانه زنی هایی در مورد کنسول PlayStation 5


 تاریخ عرضه ی بروزرسانی Operation Blood Orchid بازی Rainbow Six Siege


 حجم موردنیاز ورژن PS4 بازی Matterfall


 تصاویر جدیدی از بازی The Evil Within 2 منتشر شد


 تریلر بازی Assassin's Creed Origins نمایش سلاح ها و سیستم مبارزه


 امکان عرضه بازی Red Dead Redemption 2 برای PC


 آیا نسخه جدید Killzone ساخته خواهد شد؟


 ویژگی جالب بازی Far Cry 5


 جیسون موموآ از علاقه خود به بازی در نقش کریتوس می‌گوید


 بازی جدید سازنده Deadly Premonition بزودی معرفی خواهد شد


 یوبی‌سافت: بازی Skull and Bones با Black Flag متفاوت است


 تاپ 10 پرفروش ترین بازی‌های انگلستان در بازه‌ی (15 تا 21 مرداد)


 حجم موردنیاز Uncharted: The Lost Legacy مشخص شد


 تریلر نسخه بتا چندنفره بازی Call of Duty: WW2


 تریلر شخصی سازی کاراکتر در بازی Absolver


 تریلر جدید بازی Middle-Earth: Shadow of War


 تاریخ عرضه بازی Football Manager 2018


 بلیزارد دوباره نام Battle.net را تغییر داد


 Crackdown 3 باز هم تاخیر خورد


 تاریخ عرضه ی بازی We Happy Few برای پلی استیشن 4


 اطلاعات جدید بازی Conan Exiles


 عنوان No Man’s Sky هم‌اکنون جزء پرفروش‌ترین بازی‌های استیم است


 محتویات بتا خصوصی Call of Duty: WWII اعلام شد


 بازی Black Mirror معرفی شد + تریلر


 ویدئوی گیم پلی بازی Iron Harvest


 تصاویر جدید WWE 2K18 پیشرفت‌های گرافیکی آن را نشان می‌دهد


 تریلر جدید The Evil Within 2 با محوریت شخصیت Stefano Valentini منتشر شد


 Bungie: بازی Destiny 2 بر روی استیم عرضه نخواهد شد


 آپدیت جدید Uncharted 4 شخصیت‌های Lost Legacy را به مولتی‌پلیر اضافه می‌کند


 نسخه Trial بازی Prey هم‌اکنون در دسترس است


 بازی Planet of the Apes: Last Frontier معرفی شد


 تریلر لانچ بازی Uncharted: The Lost Legacy


 محتویات نسخه بتا آپدیت 5.00 سیستم PS4


 در قسمت زیر اخباری که در طول هفته گذشته به هر دلیلی بر روی سایت ترجمه نشده‌اند، قرار گرفته است. در این قسمت تنها نکات مهم و کلیدی خبر گفته می‌شود:

بازیکنان به اندازه 25,815 سال عنوان PlayerUnknown’s Battlegrounds را بازی کرده‌اند: به نظر می‌رسد که موفقیت‌های این بازی تمامی ندارد. در کنار این آمار، ارقام جالب دیگری هم از بازی منتشر شد. طبق اعلام شعبه استرالیا IGN، حدودا 965.83 نفر در این بازی مرده‌اند، 56.97 درصد از قتل‌ها توسط Assault rifles ها انجام گرفته و تنها 0.51 درصد از بازیکنان با دیگر اسلحه‌ها موفق به کشتن رقبا شده‌اند. علاوه بر این، 703 میلیون نفر توسط اسلحه‌ها و 147 میلیون بازیکن توسط وسایل نقلیه کشته شده‌اند و 94.1 میلیون نفر هم با نارنجک‌ها به قتل رسیده‌اند.

حضور سونی در رویداد Paris Games Week تایید شد: مثل همیشه، سونی حضور خود را در رویداد Paris Games Week تایید کرد. این رویداد در تاریخ 8 آبان آغاز خواهد شد و هنوز بازی‌هایی که برای نمایش در رویداد در نظر گرفته شده، مشخص نشده است.

بازی Okami HD بزودی برای PS4 و XB1 منتشر می‌شود: به گزارش سایت Kotaku UK، طبق گفته چند خرده فروشی، بازی Okami HD در تاریخ 26 آذر برای PS4 و XB1 روانه بازار خواهد شد. انتظار می‌رود که این عنوان بصورت فیزیکی هم منتشر شود.

تاریخ انتشار Songbringer مشخص شد: چندی پیش استودیو Wizard Fu Games تاریخ انتشار بازی Songbringer را مشخص کرد. این بازی در تاریخ Action-RPG در تاریخ 14 شهریور برای PC و XB1 روانه بازار خواهد شد.

Bandai Namco به پشتیبانی خود از کنسول نینتندو سوییچ ادامه می‌دهد: با اینکه تاکنون شرکت باندای نامکو هیچ عنوانی را برای این پلتفورم منتشر نکرده است، با این حال این کمپانی در جدیدترین گزارش مالی خود اعلام کرد که از این کنسول در آینده پشتیبانی خواهد کرد. این شرکت مدتی دیگر بازی Dragon Ball Xenoverse 2 را برای سوییچ عرضه خواهد کرد.

از این پس موتور Unity از Xbox One X پشتیبانی می‌کند: بدون شک موتور یونیتی یکی از محبوب‌ترین موتورها نزد بازی‌سازها است. مدتی قبل در خبری اعلام شد که قابلیت پشتیبانی از Xbox One X به این موتور اضافه شده است. همچنین این موتور قابلیت 4K و HDR را ساپورت می‌کند.

Bandai Namco بازی جدید خود را با انتشار یک تیزر معرفی کرد: چندی پیش شرکت باندای نامکو تیزری از بازی جدید خود منتشر کرد. این عنوان با اسم رمز PROJEKT1514 شناخته‌ می‌شود و توسط استودیو DIMPS توسعه می‌یابد. گفته می‌شود که این بازی دارای یک اتمسفر تاریک و تیره در محیطی نظامی خواهد بود.

بازی BattleTech تاخیر خورد: به تازگی دو استودیو Paradox Interactive و Harebrained Schemes اعلام کردند که انتشار بازی BattleTech به تعویق افتاده است. این بازی استراتژی قرار بود امسال روانه بازار شود ولی بنا به دلایلی انتشار آن تا اوایل سال 2018 به تاخیر افتاد.

StarCraft: Remastered هم‌اکنون در دسترس است: مدتی پیش شرکت بلیزارد بطور رسمی اعلام که این بازی استراتژی برای پلتفورم PC در دسترس است. این ریمستر از رزلوشین 4K پشتیبانی می‌کند و هم‌اکنون می‌توانید آن را از فروشگاه بلیزارد تهیه کنید.

Metal Gear Rising: Revengeance به XB1 می‌آید: مدتی قبل استودیو Platinum Games اعلام کرد که بازی Metal Gear Rising: Revengeance به سرویس Backwards Compatible کنسول XB1 اضافه شده است. تمامی محتویات دانلودی این عنوان به رایگان در اختیار دارندگان XB1 قرار می‌گیرد.

بازی NFL 18 با رزولوشین 4K اجرا خواهد شد: EA Sports در خبری اعلام کرد که بازی NFL 18 با کیفیت 4K (بدون نیاز به دانلود پچ اضافی) بر روی کنسول PS4 Pro اجرا خواهد شد. همچنین در ادامه اعلام شد که این بازی با نرخ فریم 60fps اجرا می‌شود و از قابلیت HDR هم پشتیبانی می‌کند.

بازی PlayerUnknown’s Battlegrounds بیش ار 7 میلیون نسخه فروش داشته است: طبق اطلاعات منتشر شده بر روی وب‌سایت SteamSpy، به نظر می‌رسد این عنوان تاکنون بیش از 7 میلیون نسخه فروش داشته است. این آمار برای یک عنوان که بصورت Early Access منتشر شده دیوانه‌کننده است. هنوز هیچ‌گونه تایید رسمی توسط سازنده این عنوان صورت نگرفته است.

موتورسیکلت‌های Harley Davidson در بازی Crew 2 حضور دارند.

بازی Monster Hunter World در نمایشگاه TGS قابل‌بازی خواهد بود.

Destiny 2 بیش از 80 ماموریت PVE خواهد داشت.

Sonic Mania فاقد تروفی پلاتینیوم است.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.